By: Suhana Hasanif

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 1-Apr-2009 00:00 Email | Share | | Bookmark
cepatnya masa berlalu


x lama lg Annur & Auni dah nak masuk 3 tahun... al-hamdulillah mereka berdua ni membesar dgn sihat & sempurna.. semakin petah bila bcakap.... bijak... x sabar nak buat besday bash derang... mesti maryam & nonie hepi...maryam skrg x leh tgk mama bungkus hadiah..dia pun nak gak... huhuhu mggu ni dah 2 kali berperang dgn dia... asyik kata tu hadiah dia.. sampai nangis2 kuar hingus tu... smlm amik dr taska maryam berhingus..huhu sedih..selalu camtu..kite jg segala mak nenek nak kasi anak sihat bg jus kurma, madu & vitamin C/multivitamin....tp mak pak budak lain buat x hirau...dah la maryam ni jenis senang dpt ... sebulan paling tdk sekali mesti maryam selsema...tension tau..smlm dia dok tjaga..maybe x selesa ngan hingus..lemas kot.. pg td just bekalkan maryam ubat selsema bulan lepas punya... selalu abeh sebotol br dia ok..ambil masa 1 mggu gak... harap2 maryam x badmood kt taska today...


Monday, 9-Mar-2009 00:00 Email | Share | | Bookmark
Jemputan Kenduri Kawen....

Salam to all...

sy sekeluarga ingin menjemput kawan2 serta keluarga ke majlis perkahwinan adik perempuan en abu di kg masjid lama, hutan kampong, a.star .... majlis nikah 13/3 kenduri besar 14/3 .. so dgn ini buat sapa2 yg tetiba berada di utara... jemputlah dtg ke rumah


Friday, 6-Mar-2009 00:00 Email | Share | | Bookmark
:: KeSAYANGanku ::



geram sgt bila maryam pakai bj ni..rasa nak peluk dia kuat2.. " adik, mama rindu sgt2 kt adik "


Friday, 20-Feb-2009 00:00 Email | Share | | Bookmark
DEERLAND

lepas km melawat gajah2 tu km terus ke DEERLAND.. lbh kurang 10km dr tempat gajah tu.. pd sy sgt2 menarik tempat ni..ala2 mini zoo..x byk binatang pun TP lebih best dr ZOO pasalnya korang leh pegang n bg mkn binatang2 kt sini... contohnya cam km ..leh bg mkn rusa... masya-Allah ..seriau gak mula2 tu.. rusa2 ni serbu x hengat.... byk pic muka sy huduh...huhuhu takut beb!!!... pastu br ok... hehehe..puas ati ..km p sini dlm kol 4.30 ptg..rombongan km (7org)+ ada 5 beranak geng lain .. so xde la berebut2 ngan pengunjung lain.. staff DEERLAND ni suma muda2 lg.. baik2 belaka.... RM5 satu kepala ek... berbaloi...





part ni paling best...x sangka plak km leh msk kandang bear ni..nama dia MUDA... wah muda sokmo la ek dia ni.. en abu risau je..yelah kan byk kes gak tetiba binatang ni ngamuks wpun tuan dia ada... so km dlm2 takut2 tu byk keping gak la amik pic.. muahahaha... asyik2 muka km jek... hahahaha bulu bear ni keras.. ala2 berus sabut jek.. ahaks...


pas pusing2 tgk binatang..cam besa la, ayam hutan, burung, ular sawa besar.. byk la lg..lupa dah... sampai la km ke ular sawa kecil ni.. boleh la pegang sapa yg nak ek.. maryam selambar je pegang tp masalahnya..pic dia byk yg huduh....pasal dia isap puting..masa ni dia ngantuk.... huhu sabo je la...


Tuesday, 10-Feb-2009 00:00 Email | Share | | Bookmark
ELEPHANT SANCTUARY KUALA GANDAH

 
 
 
View all 10 photos...
07/02/2009 @ LANCHANG, PAHANG 2:30PM





[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net