By: Suhana Hasanif

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 7-Jun-2009 00:00 Email | Share | | Bookmark
x kena masa sggh

gelak dl okeh.. ni pic 2 mggu lepas.. km kuar p beli diapers maryam + etc... sementara tggu ayah p bank layan maryam main2 ..dia bukan boleh ayah kuar keta...mesti nak ngekor... nak alihkan phatian kasi dia spek pastu ajak dia amik gambar.. nasib dia ok.. so layan jelah.. memalam pakai spek itam...hahaha



letak atas pala plak... hehehe

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
kan dah ckp dia mmg x leh tgk ayah kuar keta..mesti nak ikut.. masa ni ayah p kedai jap.. nak beli tepung kek..( smlm km buat kek sama2) ...maryam nangis sampailah ayah msk keta semula.. rasa2 ada dlm 10 min.. mama pujuk pun dia buat dono..lg meraung adalah..



bsggh2 maryam nangis..hehehe kena tinggal.. klu mama yg turun xpe plak.. tido pun nak ayah peluk..mama peluk maryam tepis ok.. iskhh maryam cari mama klu dia x sihat je.. so klu dia tetiba sket2 mama...x sihatlah tu..


Sunday, 24-May-2009 00:00 Email | Share | | Bookmark
Mandi dlm bilik air



pasal maryam asyik demam je sejak akhir2 ni, klu x silap dlm bulan ni tiap2 mggu dia demam.. maybe pasal cuaca panas.. pastu kurang minum air?.. kite x tahu la kan.. cikgu kt maryam minum byk.. malas nak tanya lebih2 kang dilabel byk songeh... huhuhu .. km x berani nak p pool ..ingatkan nak gak bw dia p PADE tiap2 mggu pun pikir camtu tp x p pun pasal maryam x sihat ... so km kasi maryam mandi pool ni je dlm bilik air...hehehe bukan main suka dia.. klu ayah ada je leh mandi.. x kuasa mama nak tggu lama2 dlm bilik mandi.. erkk ni pic 2-3 mggu sudah ye.. bukan mggu br ni.. mggu br ni maryam mandi air daun2 kayu je.. mak tok bw dr Raub..khas buat cucu yg selalu demam ni...

masa amik pic ni maryam masih berisi sket.. now dah kering.. sedih tgk bila dia bogel.. tulang je yg nampak every week km p kinik tau... sampai dr kt kinik tu kasi multivitamin percuma utk maryam...hehehe jgn korang x tahu maryam mkn jus kurma, madu ( selang -seli) , vitamin C + multivitamin... nampaknya belum ada rezeki maryam nak berisi... sebenarnya x kisah sgt berisi atau tdk..janji maryam sihat... dr kt faktor keturunan pun blh sebabkan maryam kurus... maryam selalu demam pasal tekak dia..klu tekak dia dah ok.. insya-Allah maryam akan sihat selalu... susah hati sgt klu dia demam kena plak mama/ayah x leh cuti... (



Tuesday, 19-May-2009 00:00 Email | Share | | Bookmark
@ KFC KOTA DAMANSARA

DATE : MAY 17TH 2009
TIME : 9.30 AM - 2.00PM


MARYAM msk pertandingan mewarna...hehe biasalah umo br 3 tahun kir aoklah bila tgk dia mewarna.. thn depan p tadika insya-Allah lg pandai la harapnya...


budak2 yg p dpt kupon KFC Chicky Meal.. MARYAM + kawan taska suka sgt dpt makan.. sebenarnya km dpt tiket +kupon ni dr cikgu MARYAM.. dia tolong amikkan utk km.. ramai sggh budak2..MARYAM x bape sihat so km x tggu lama..dlm kol 11 cam km blah.. cuaca panas sekrg.. takut lg melarat selsema MARYAM....


ni antara xtvt yang MARYAM sempat buat.. hehe dptlah 3 hadiah dr kfc...ala hadiahnya menan yg dpt klu beli chicky meal tu..jadilah..so budak2 happy...


Sunday, 10-May-2009 00:00 Email | Share | | Bookmark
campur2

hadiah dr mama & ayah
@ Raub
@ Raub
View all 9 photos...
Quote:
lama sggh x berusik fp ni..mama maryam tersgtlah bz nye... hehehe ni pun gagahkan diri ...tiap2 thn maryam sambut besday 3 kali.. 3 kek la dia potong..phewwww.. 1st kt taska, 2nd kt Raub dan yg akhir kt umah km.. jemput kwn2 blog +fp.... adehhh pasni klu ada rezeki maybe x buat kt umah dah.. kwn2 btambah..umah dah la chumil..x muat.. pic besday maryam kt umah km xde...hehehe harapkan kwn2 yg dtg amik pic je.. maklum la semua buat sendiri..( erkk makanan tempah) mana nak layan kwn2....nak buat airlah..mcm2lah...tp sonokkk.. 1st time buat mlm tau....



GOODIES BAG MARYAM @ TASKA..


KEK NI PUN UTK KWN2 MARYAM @ TASKA


NI PLAK PIC SAMBUTAN BESDAY MARYAM @ RAUB..KM BUAT SEKALI KENDURI ARWAH UTK ATOK MARYAM

SELAMAT HARI IBU BUAT SEMUA


Monday, 13-Apr-2009 00:00 Email | Share | | Bookmark
Al-hamdulillah



Al-hamdulillah rasanya km boleh isytiharkan bahawa puteri kesayangan km ni dah FREE puting!!! yes!!! mmg x sangka sgt2... mmg km sgt2 bharap sebelum maryam masuk 3 thn nak stopkan puting dia...syukur sgt2 kerana niat + doa km dimakhbulkan....

begini ceritanya...dlm 2 mggu lepas sy dah sorokan satu puting dia...puting pooh..sy kata tikus amik pasal ting adik cantik..tikus suka... tggl satu puting minie mouse tu je...dah uzur pun n dah koyak sket.. sy tunjukkan tang koyak tu..n bgtau dia ni pun tikus gigit dah..tp tikus x sempat amik.. adik simpan elok2 klu ilang dah xde ting lain..ting pooh xde dah... setiap kali tanya dia akan jwb ting pooh tikus amik...ok la kira dia faham...


nak jadikan cerita sabtu br ni km p subang prade... maryam nak minum susu ...so klu dpt botol dia campak merata2 la ting dia... rupa2nya dia tcampak bwh kerusi driver... cari2 x jumpa..nangis la kejap... sampai mlm klu dia tanya ting mana km kata td adik letak mana... mama & ayah cari x jumpa pun... tikus amik kot..adik x jg betoi2....

mlm tu nak tido maryam merengek sket la nak ting... bila ingatkan semula "salah" dia x jg..dia diam...n dgn suara sebaknya cakap..esok kite p beli ting ye.. km iyekan aje...dan dia tido sendiri...cuma dia asyik merengek la mlm tu..sket2 huk..huk...hek..hek.. km bdua sabor je la..nasib esoknya ahad...

semalam pun sama...syukur...masa tido tghari smlm dia langsung x tanya or minta.... maryam tido ngan lenanya 2 jam... phewww lega... tp ptg smlm dia ada tanya sekali dua...km bdua buat x layan... mlm tadi al-hamdulillah maryam terus tido xde tanya ting dia....

syukur sgt2...ni kira maryam pun bg hadiah dia pd km sempena x lama lg besday dia.. hehehe so rasanya boleh la km kata maryam dah x hisap puting..... yeyeyeye kalau tahu senang gini..lama dah km saiko dia..hahahaha

ok now maryam dah leh geng batrice, emily n hardy shah....muahahahaha...


[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net